lunes, 24 de abril de 2017

Com serà el segon control de la tercera avaluació

La setmana que ve farem el segon examen de la tercera avaluació. Ens trobarem a l'aula gran on deixareu les motxilles i jaquetes a l'entrada, us recollireu el cabell si el porteu llarg i seureu separats de la manera que us explicaré a classe, ja que tot el que envolta el món de la còpia s'ha convertit en un tema sensible, farem el possible perquè es redueixi una mica, o no... Podreu deixar els mòbils a sobre de la taula o dintre de les vostres motxilles, no els podeu deur a la butxaca, i si trobo alguna definició clavada del diccionari no la donaré com a correcta, ja que cap de vosaltres fa definicions de diccionari sense un diccionari davant.
A part d'això, anem a veure com serà l'estructura de l'examen: 

  • Hi haurà un text que haureu de llegir i del qual haureu de respondre algunes preguntes:
    • de veritable o fals sobre el contingut (procuraré que no siguin ambigües).
    • de definició d'algunes paraules.
    • de referents d'alguns mots.
    • d'alguna cosa del contingut.
    • de les tècniques narratives.
  • Hi haurà un apartat d'expressió escrita, que haureu de fer quan ja hàgiu respost a la resta de qüestions:
    • haureu de reescriure un text (passar-lo a estil directe o indirecte; passar-lo a un altre temps verbal; passar-lo a una altra persona gramatical...)
    • haureu d'escriure un text sobre un dels dos temes que es proposin.
  • Hi haurà un apartat de reflexió lingüística on podran sortir preguntes de morfosintaxi i una de fonètica que tindrà un valor de 0,5 punts. Seran bé de resposta breu, bé de les que demanen marcar l'opció correcta.
I ara, si teniu alguna pregunta...




2 comentarios:

  1. Montse, el tema on parla dels mots i tot axis de teoria q surt al examen quin es del llibre exactament?

    ResponderEliminar